• 23-05-2022, 19:04:53
    #1
    15 gün sonra diş hastanesine gideceğim şekilde randevu almıştım. Hastaneye gittikten sonra ben dahil diğer bütün hastaları röntgen odasına yönlendiriyorlar. Bu arada cidden yani uğraştırmak için ellerinden geleni yapıyorlar. Eğer o diş röntgen odasında başka bir şey çıkıyorsa randevunuz gerçekleşmiyor ve başka şeye yönlendiriyorlar. Neyse doktorların 10 dakikasını bile almayacak basit şeyi yaptırtamadan sırf röntgende başka bir şey çıktı diye 15 gün sonrasına başka bir şey için randevu aldırttılar ve almış olduğum randevudaki şeyi yapmadan gönderdiler. Gel gör ki bugün de 2. randevunun iptal haberi gelsin. Sebebini sorduğumda ise poliklinik sanırım herkesinkini iptal etmiş.

    - 15 gün randevuyu bekle sonuç alamadan dön
    - 15 gün daha bekle ve bugün randevu iptali haberi al.

    Büyük ihtimalle daha randevu almayacağım.

    Başımdan geçen bu şeyi size şimdi anlattım. Bu arada özel değil devlet hastanesi. Neresi olduğunu da söylemeyeceğim. Sırada sizlere sormak istediğim soru var. Kesinlikle yönlendirme & kötü amaç yoktur.

    Sözde bu sağlıkçılar ne hikmetse 'hep sebepsiz/sebepli' yere dayak yiyorlar, hastanede saldırıya uğruyorlar falan. Sizce bu konuda hastalar mı suçlu yoksa hastane/doktorlar mı? İşlerine geldiklerinde 'can sağlığımız yok' diyorlar ama işin arkaplanında da böyle olaylar dönüyor. Bir de bu röntgen ve randevu olayını herkese yapıyorlar yani tek bana olmadı, herhalde bunları gidip görenler yaşamıştır. Bu millet bu konuda nasıl çileden çıkmasın?
  • 23-05-2022, 19:08:22
    #2
    Özel kliniklere teşvik etmek için ellerinden geleni yapıyorlar anlaşılan
  • 23-05-2022, 19:13:10
    #3
    olsun hastane yaptık
  • 23-05-2022, 19:14:11
    #4
    Ben cildiyeye gittim sigortam yoktu.
    Doktor sadece baktı gönderdi.
    Tam cıkarken abi dedim 150 ödedim muayene ücreti.
    KeÅŸke suriyeli olsaydın dedi onlar bedava dedi 😄
    1.5 ay sürmüştü.

    Finalde yazdığı ilacı almadım 400 liraydı, trendyol dan 150 tl ye doÄŸal bi ilaç tarzı biÅŸi yapmışlar onu kullandım alıp geçti. BoÅŸuna gittim 150 muayene verdim 😄
  • 23-05-2022, 19:17:49
    #5
    KNUI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben cildiyeye gittim sigortam yoktu.
    Doktor sadece baktı gönderdi.
    Tam cıkarken abi dedim 150 ödedim muayene ücreti.
    KeÅŸke suriyeli olsaydın dedi onlar bedava dedi 😄
    1.5 ay sürmüştü.

    Finalde yazdığı ilacı almadım 400 liraydı, trendyol dan 150 tl ye doÄŸal bi ilaç tarzı biÅŸi yapmışlar onu kullandım alıp geçti. BoÅŸuna gittim 150 muayene verdim 😄
    Hocam bende cildiye ye tedavi oluyorum o paraya özelde tedavi olurdun birde sgk sız ilaç fiyatları şaka gibi. zaten mhrs de cildiye ye randevu bulmak imkansızlaştı
  • 23-05-2022, 19:17:57
    #6
    Öncelikle röntgen işi kafalarına göre yapılmıyor, dişte bir apse olsa, ancak sizin deyiminizle "10 dakikalık iş" olan yere bir müdahale yapsalar ölüm riskiniz var. Tabi öldürünce de doktor hastamızı öldürdü olur, röntgen çekse bizi uğraştıyorlar olur halk gözünde. O röntgen çekilmeden apsenin derinliği ve kanallar görüntülenemiyor.

    İkinci olarak dayak mevzusuna girmişsiniz, bir nevi meşrulaştırmaya çalışmışsınız randevunuz iptal olduğundan doktorlar zaten kötü şartlarda çalıştığı için iş bırakıyorlar, adam akıllı hizmet verecek sayı olmadığından, haddinden fazla iş yükü yüklendiğinden, dayak yediklerinden iş bırakıyorlar. Siz de randevunuz iptal oldu diye meşrulaştırmaya çalışıyorsunuz.

    Sebep sonuç ilişkisi yapmalısınız kafanızda...
  • 23-05-2022, 19:26:24
    #7
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle röntgen işi kafalarına göre yapılmıyor, dişte bir apse olsa, ancak sizin deyiminizle "10 dakikalık iş" olan yere bir müdahale yapsalar ölüm riskiniz var. Tabi öldürünce de doktor hastamızı öldürdü olur, röntgen çekse bizi uğraştıyorlar olur halk gözünde. O röntgen çekilmeden apsenin derinliği ve kanallar görüntülenemiyor.

    İkinci olarak dayak mevzusuna girmişsiniz, bir nevi meşrulaştırmaya çalışmışsınız randevunuz iptal olduğundan doktorlar zaten kötü şartlarda çalıştığı için iş bırakıyorlar, adam akıllı hizmet verecek sayı olmadığından, haddinden fazla iş yükü yüklendiğinden, dayak yediklerinden iş bırakıyorlar. Siz de randevunuz iptal oldu diye meşrulaştırmaya çalışıyorsunuz.

    Sebep sonuç ilişkisi yapmalısınız kafanızda...
    Konuda özellikle belirttim o tarafa yönlendirme yapmadığıma dair. Ben bir şey meşrulaştırmaya calısmıyorum. Buradakiler katılırsa da gidip hastaneyi basıp doktor darp etmeyeceğim merak etmeyin. Onlar kendi yoluna ben kendi yoluma. Ülkenin ve sağlık sisteminin durumundan haberim var fakat herkes kötü şartı bahane ederek böyle devam ederse daha da çözülemez bir hal alacak. Ben bir şeyden dolayı randevu aldıysam ve sırf bu randevu röntgenn yüzünden iptal edildiyse, ben o hizmeti alamadıysam herhalde kendi hakkımı arayabilmeliyim değil mi?
  • 23-05-2022, 19:29:01
    #8
    Zns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuda özellikle belirttim o tarafa yönlendirme yapmadığıma dair. Ben bir şey meşrulaştırmaya calısmıyorum. Buradakiler katılırsa da gidip hastaneyi basıp doktor darp etmeyeceğim merak etmeyin. Onlar kendi yoluna ben kendi yoluma. Ülkenin ve sağlık sisteminin durumundan haberim var fakat herkes kötü şartı bahane ederek böyle devam ederse daha da çözülemez bir hal alacak. Ben bir şeyden dolayı randevu aldıysam ve sırf bu randevu röntgenn yüzünden iptal edildiyse, ben o hizmeti alamadıysam herhalde kendi hakkımı arayabilmeliyim değil mi?
    Evet arayabilmelisiniz ancak sistem bu ÅŸekilde, sistemi deÄŸiÅŸtiremessiniz.
    Size tepki göstermeyin demiyorum, tepki en doğal hakkınız. Ancak bu durumda suçlu olan doktorlar değil genel olarak sistem. Bundan bahsediyorum.

    Örneğin telefon hattınızda faturanıza fazla ücret yansımış, normalde bunun sorumlusu telefon operatörüdür ancak biz millet olarak bunun sinirini hep müşteri temsilcisinden çıkartırız.
    Bunun gibi...
  • 23-05-2022, 19:41:15
    #9
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet arayabilmelisiniz ancak sistem bu ÅŸekilde, sistemi deÄŸiÅŸtiremessiniz.
    Size tepki göstermeyin demiyorum, tepki en doğal hakkınız. Ancak bu durumda suçlu olan doktorlar değil genel olarak sistem. Bundan bahsediyorum.

    Örneğin telefon hattınızda faturanıza fazla ücret yansımış, normalde bunun sorumlusu telefon operatörüdür ancak biz millet olarak bunun sinirini hep müşteri temsilcisinden çıkartırız.
    Bunun gibi...
    İş konusuna girmişsiniz. Benim gözlemlediğim 2 grup var, 1. grup;
    - parayı, sistemi yeterli bulmayıp, canını düşünen, işten çıkacağını söyleyen, işini bu zamana kadar düzgünce yapmış gerçek doktorlar

    2. grup;
    - parayı, sistemi, canını bahane edip çalışmaya devam edip işini düzgün yapmayan, isminin başında doktor unvanını taşıyan kişiler. Üstte dediklerimde de bu 2. gruptan bahsettim. İşini adam gibi yapmaya çalışıp bizleri istemeden üzenlere lafım yok. Ama genelde 2. tip doktorlar twitter'da adalet arayanlar oluyor. Twitter'da canını, parayı, sistemi bahane edersin ama gerçekte doktor unvanını taşıyarak hiçbir kimseye vasfın olmaz. Bu doktor grubu hiçbir şeyi hak etmiyor benim gözümde. Ne saygıyı ne de başka şeyleri.

    Ben de tepkimi buna gösteriyorum. Bu 2. grup doktorlar sonra dayak yediklerinde de tekrar adaleti arar ama kendilerinde suç yok gibi halkı suçlarlar. Her meslekte çürükler olduğu gibi bunlarda da var maalesef. Ama sen sırf gerçekleşmeyecek 2 randevu için 1 ay beklemiş ol sonra karşıdaki doktorlar yalandan hakkını savunsun.

    Dediklerinize katılıyorum, yanlış anlaşıldıysam diye yazdım bunu, size itiraz ettiğimden değil.