Öncelikle röntgen işi kafalarına göre yapılmıyor, dişte bir apse olsa, ancak sizin deyiminizle "10 dakikalık iş" olan yere bir müdahale yapsalar ölüm riskiniz var. Tabi öldürünce de doktor hastamızı öldürdü olur, röntgen çekse bizi uğraştıyorlar olur halk gözünde. O röntgen çekilmeden apsenin derinliği ve kanallar görüntülenemiyor.

İkinci olarak dayak mevzusuna girmişsiniz, bir nevi meşrulaştırmaya çalışmışsınız randevunuz iptal olduğundan doktorlar zaten kötü şartlarda çalıştığı için iş bırakıyorlar, adam akıllı hizmet verecek sayı olmadığından, haddinden fazla iş yükü yüklendiğinden, dayak yediklerinden iş bırakıyorlar. Siz de randevunuz iptal oldu diye meşrulaştırmaya çalışıyorsunuz.

Sebep sonuç ilişkisi yapmalısınız kafanızda...