Ben cildiyeye gittim sigortam yoktu.
Doktor sadece baktı gönderdi.
Tam cıkarken abi dedim 150 ödedim muayene ücreti.
Keşke suriyeli olsaydın dedi onlar bedava dedi 😄
1.5 ay sürmüştü.
Finalde yazdığı ilacı almadım 400 liraydı, trendyol dan 150 tl ye doğal bi ilaç tarzı bişi yapmışlar onu kullandım alıp geçti. Boşuna gittim 150 muayene verdim 😄