R10 da Tek Tuşu Telefon Kullanan Benim Sanırım.
12
●476
- 23-05-2022, 14:06:13sony ericsoon cuydum. ericsoou sevmezdima ma sony ile birleşinde favorim oldu.walkman modelleri felan harikaydı ama efsane modelim buydu https://www.letgo.com/tr-tr/i/sony-e...6-8b066c4849c6murat3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2022, 14:11:38Sony Ericsson K310i kullanmıştım. Mükemmel bir telefondu cebimde telefon var mı bilmezdim. Bilgisayarım olsa 5 dk durmaz geçerim.eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2022, 18:41:55bende nokiayı hiç sevemedimmertinko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle