https://twitter.com/failarmy/status/1528488372020207617
R10 da Tek Tuşu Telefon Kullanan Benim Sanırım.
12
●476
- 23-05-2022, 13:46:34Çıkar telefonunu diyenlere cevap olarak mı hocam güzel fikir 😎
- 23-05-2022, 13:47:43alıştıysan geçne ben hiç kullanmadım ondan bana dokunmuyor. çok sattım ama firmaalrdan kazanıpburak2yilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2022, 13:51:48Sayılı fosillerden bir tanesisin sanırımeyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaş kaç 57 mi haha
- 23-05-2022, 14:00:28FOSSİL markasını severim efsanedirburak2yilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok 50 yi görmedik görürüm İNŞAALLAH AMİN