Konu
R10 da Tek Tuşu Telefon Kullanan Benim Sanırım.
23-05-2022, 13:51:48
#7
Developer
eyefive5 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
alıştıysan geçne ben hiç kullanmadım ondan bana dokunmuyor. çok sattım ama firmaalrdan kazanıp
Sayılı fosillerden bir tanesisin sanırım
Yaş kaç 57 mi haha