Konu
R10 da Tek Tuşu Telefon Kullanan Benim Sanırım.
23-05-2022, 13:47:43
#6
eyefive5
burak2yilmaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bazen bende düşünüyorum tuşlu telefona geçeyim her şeyden kurtulayım diye. Ama iş güç müsaade etmiyor
alıştıysan geçne ben hiç kullanmadım ondan bana dokunmuyor. çok sattım ama firmaalrdan kazanıp