Konu
R10 da Tek Tuşu Telefon Kullanan Benim Sanırım.
23-05-2022, 13:45:25
#4
Developer
Bazen bende düşünüyorum tuşlu telefona geçeyim her şeyden kurtulayım diye. Ama iş güç müsaade etmiyor