Konu
R10 da Tek Tuşu Telefon Kullanan Benim Sanırım.
23-05-2022, 14:00:28
#9
eyefive5
burak2yilmaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sayılı fosillerden bir tanesisin sanırım
Yaş kaç 57 mi haha
FOSSİL markasını severim efsanedir
yok 50 yi görmedik görürüm İNŞAALLAH AMİN