murat3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nokia 8800 sirocco olacaktı şimdi var ya
sony ericsoon cuydum. ericsoou sevmezdima ma sony ile birleşinde favorim oldu.walkman modelleri felan harikaydı ama efsane modelim buydu https://www.letgo.com/tr-tr/i/sony-e...6-8b066c4849c6