Konu
R10 da Tek Tuşu Telefon Kullanan Benim Sanırım.
23-05-2022, 14:06:13
#11
eyefive5
murat3 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nokia 8800 sirocco olacaktı şimdi var ya
sony ericsoon cuydum. ericsoou sevmezdima ma sony ile birleşinde favorim oldu.walkman modelleri felan harikaydı ama efsane modelim buydu
https://www.letgo.com/tr-tr/i/sony-e...6-8b066c4849c6