eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sony ericsoon cuydum. ericsoou sevmezdima ma sony ile birleşinde favorim oldu.walkman modelleri felan harikaydı ama efsane modelim buydu https://www.letgo.com/tr-tr/i/sony-e...6-8b066c4849c6
Sony Ericsson K310i kullanmıştım. Mükemmel bir telefondu cebimde telefon var mı bilmezdim. Bilgisayarım olsa 5 dk durmaz geçerim.