Konu
R10 da Tek Tuşu Telefon Kullanan Benim Sanırım.
23-05-2022, 14:11:38
#12
murat3
eyefive5 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sony ericsoon cuydum. ericsoou sevmezdima ma sony ile birleşinde favorim oldu.walkman modelleri felan harikaydı ama efsane modelim buydu
https://www.letgo.com/tr-tr/i/sony-e...6-8b066c4849c6
Sony Ericsson K310i kullanmıştım. Mükemmel bir telefondu cebimde telefon var mı bilmezdim. Bilgisayarım olsa 5 dk durmaz geçerim.