Konu
R10 da Tek Tuşu Telefon Kullanan Benim Sanırım.
23-05-2022, 18:41:55
#13
eyefive5
mertinko adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3310 candır gerisi heyecan
bende nokiayı hiç sevemedim