• 23-05-2022, 13:39:18
    #1
    Akıllı Telefona Şu An kİ bakış Açım



    https://twitter.com/failarmy/status/1528488372020207617
  • 23-05-2022, 13:40:10
    #2
    kervana beni de alın hocam
  • 23-05-2022, 13:41:46
    #3
    savasgurme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kervana beni de alın hocam
    TEBRİKLER
  • 23-05-2022, 13:45:25
    #4
    Bazen bende düşünüyorum tuşlu telefona geçeyim her şeyden kurtulayım diye. Ama iş güç müsaade etmiyor
  • 23-05-2022, 13:46:34
    #5
    Sosyal Medya Uzmanı
    Çıkar telefonunu diyenlere cevap olarak mı hocam güzel fikir 😎
  • 23-05-2022, 13:47:43
    #6
    burak2yilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazen bende düşünüyorum tuşlu telefona geçeyim her şeyden kurtulayım diye. Ama iş güç müsaade etmiyor
    alıştıysan geçne ben hiç kullanmadım ondan bana dokunmuyor. çok sattım ama firmaalrdan kazanıp
  • 23-05-2022, 13:51:48
    #7
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alıştıysan geçne ben hiç kullanmadım ondan bana dokunmuyor. çok sattım ama firmaalrdan kazanıp
    Sayılı fosillerden bir tanesisin sanırım Yaş kaç 57 mi haha
  • 23-05-2022, 13:54:09
    #8
    Nokia 8800 sirocco olacaktı şimdi var ya
  • 23-05-2022, 14:00:28
    #9
    burak2yilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayılı fosillerden bir tanesisin sanırım Yaş kaç 57 mi haha
    FOSSİL markasını severim efsanedir yok 50 yi görmedik görürüm İNŞAALLAH AMİN