• 22-05-2022, 01:50:46
    Aşiretler bile altın sınırı getirdi bunlar getirmemiş
  • 22-05-2022, 03:09:39
    En yakın arkadaşımında bu tarz bir durum geldi başına ki kızla 5-6 yıldır sevgili gibilerdi yani tüm her şeyleri güzel giderken kızın aile tarafı durduk yere işte araba, ev, altın vs. olmazsa evermem dedi ondan sonra çocuk yıkıldı yani. Yani bence evlilik zorlaştırılmamalı evet hayat boyu 1 defa yaşanıyor ama bu kadar istekler zamanla olacakken en baştan istenip borç batağına sokup sonra da işte ayrıldıktan sonra ömür boyu nafaka vs. off yine dertlendim la arkadaşımın işine hocam devam edemeyecem.
  • 22-05-2022, 03:48:43
    3 kiz evlendirdik hic birinden de birsey istemedik.Hepsi mutlu mesut.Onlarin derdi yuva kurdurmak degil kadini mal olarak goruyorlar
    hadîs-i şerif,
    “Nikâhın hayırlısı, külfetsiz olanıdır.”
  • 22-05-2022, 05:03:21
    Evlendiğiniz kişinin ailesi de çok önemli.
  • 22-05-2022, 13:36:18
    Maalesef toplumun genel gidişatına bakınca ilerde kimse evlenmeyecek ve boşanmalar çok daha artacak şeklinde görüyorumŞimdiki kadınlar ile eski annelerimiz arasında müthiş uçurum var evlilik açısından gözlemim
  • 22-05-2022, 13:46:36
    Evlenme bekarlık sultanlıktır.
  • 22-05-2022, 14:00:18
    Başlık parasına karşıyım. ama velakin anasının istedikleri dogru bişey. 20 yaşına kadar büyütmüş kızını kızının iyiligi için şart koşar şunu bunu yapacaksınız der. evlenmek öyle basit bişey degil. kendi kızınız oldugunu düşünün. ona göre yorumlar yapın burada.
    senede 40 tane dügüne giderim erkek tarafı kıza altın yapar bilezik kolye ws. bunalrı yapmak zorundasın elalemin kızına takılıyorya onunda hakkı. ki zaten bu altınları ilerde beraber kulanırsınız iş kurasınız ws. bunu senin yada ailenin yapması lazım bizim buralarda bu sekilde eminim çok ildede aynıdır. hayat guvenceniz olur.

    ha çok isdedilerse pazarlık edersiniz. biz bukadar yapamıyoruz şukadar yapabiliriz diye arasını bularsınız.
  • 22-05-2022, 22:26:06
    RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlık parasına karşıyım. ama velakin anasının istedikleri dogru bişey. 20 yaşına kadar büyütmüş kızını kızının iyiligi için şart koşar şunu bunu yapacaksınız der. evlenmek öyle basit bişey degil. kendi kızınız oldugunu düşünün. ona göre yorumlar yapın burada.
    senede 40 tane dügüne giderim erkek tarafı kıza altın yapar bilezik kolye ws. bunalrı yapmak zorundasın elalemin kızına takılıyorya onunda hakkı. ki zaten bu altınları ilerde beraber kulanırsınız iş kurasınız ws. bunu senin yada ailenin yapması lazım bizim buralarda bu sekilde eminim çok ildede aynıdır. hayat guvenceniz olur.

    ha çok isdedilerse pazarlık edersiniz. biz bukadar yapamıyoruz şukadar yapabiliriz diye arasını bularsınız.
    Hocam ben yapmayacağım demedim zaten ama 2 ayda yapabileceğim birşey degil imkansız yaparım diyip ne karşı tarafı nede kendimi kandiramam, altin konusuna gelince altin evet olacak ama o kadarı fazla degil mi ? Yine bize gelecek evet ama değişen birşey yok ki beni sıkıntıya sokacak bir durum dediği şeyleri hesaplayamadım bile.
  • 22-05-2022, 22:28:22
    R10 ailesine sonsuz teşekkür ediyorum akıllandım ben fazlasıyla önce ki konumda ki yazdıklarınızı biraz göz ardi etmiş gibi oldum özür dilerim herkesten ama bu kez kesinlikle geri adım atmıyorum yaşadığım günleri onunla olan herseyimi özlüyorum fakat unutmak için çabalıyorum başka şeylerle meşgul olmaya çalışıyorum. Bu forum iyi ki var burada ki herkese çok teşekkür ederim yazdığınız yorumlar görüşleriniz benim için çok önemli tekrardan herkese teşekkür ediyorum iyi ki varsiniz r10 ailesi 🙏