Maalesef toplumun genel gidişatına bakınca ilerde kimse evlenmeyecek ve boşanmalar çok daha artacak şeklinde görüyorumŞimdiki kadınlar ile eski annelerimiz arasında müthiş uçurum var evlilik açısından gözlemim