R10 ailesine sonsuz teşekkür ediyorum akıllandım ben fazlasıyla önce ki konumda ki yazdıklarınızı biraz göz ardi etmiş gibi oldum özür dilerim herkesten ama bu kez kesinlikle geri adım atmıyorum yaşadığım günleri onunla olan herseyimi özlüyorum fakat unutmak için çabalıyorum başka şeylerle meşgul olmaya çalışıyorum. Bu forum iyi ki var burada ki herkese çok teşekkür ederim yazdığınız yorumlar görüşleriniz benim için çok önemli tekrardan herkese teşekkür ediyorum iyi ki varsiniz r10 ailesi 🙏