En yakın arkadaşımında bu tarz bir durum geldi başına ki kızla 5-6 yıldır sevgili gibilerdi yani tüm her şeyleri güzel giderken kızın aile tarafı durduk yere işte araba, ev, altın vs. olmazsa evermem dedi ondan sonra çocuk yıkıldı yani. Yani bence evlilik zorlaştırılmamalı evet hayat boyu 1 defa yaşanıyor ama bu kadar istekler zamanla olacakken en baştan istenip borç batağına sokup sonra da işte ayrıldıktan sonra ömür boyu nafaka vs. off yine dertlendim la arkadaşımın işine hocam devam edemeyecem.