Msn 9un yeni sürümü mü çıktı? - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Msn 9un yeni sürümü mü çıktı?
5
●
376
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Msn 9un yeni sürümü mü çıktı?
19-02-2009, 10:42:01
#1
gokhans19
Msn 9 kullanıyorum. Az önce msnyi açtım ve yeni sürüm var diye bir uyarı çıktı. Ben msn 9 yapı 14.0.8050.1202 kullanıyorum. Yeni sürüm çıkmış heralde ama hiçbir sitede bilgi bulamadım.
19-02-2009, 10:44:45
#2
Bilgim
evet güncellendi
19-02-2009, 10:47:24
#3
gokhans19
Ne gibi yenilikler var mesela? Küçük bikaç şey için şimdi 20 mb indirmeleyim.
19-02-2009, 10:48:22
#4
Bartuc
Kurumsal PLUS
Walla ben gözle görülür bir yenilik hissetmedim ama güncelle bence. Güvenlikle alakalı birşey filandır sakata geme. 20mb ne ki zaten
19-02-2009, 10:52:34
#5
gokhans19
Bartuc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Walla ben gözle görülür bir yenilik hissetmedim ama güncelle bence. Güvenlikle alakalı birşey filandır sakata geme. 20mb ne ki zaten
Kotalı kullanıcı olanlara bu sayfayı açmak bile zulüm. 20 mb benim için hazine
19-02-2009, 12:15:29
#6
HuluStyle
Güvenlik açısından güncellenmiş olabilir .
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler