• 19-02-2009, 10:42:01
    #1
    Msn 9 kullanıyorum. Az önce msnyi açtım ve yeni sürüm var diye bir uyarı çıktı. Ben msn 9 yapı 14.0.8050.1202 kullanıyorum. Yeni sürüm çıkmış heralde ama hiçbir sitede bilgi bulamadım.
  • 19-02-2009, 10:44:45
    #2
    evet güncellendi
  • 19-02-2009, 10:47:24
    #3
    Ne gibi yenilikler var mesela? Küçük bikaç şey için şimdi 20 mb indirmeleyim.
  • 19-02-2009, 10:48:22
    #4
    Kurumsal PLUS
    Walla ben gözle görülür bir yenilik hissetmedim ama güncelle bence. Güvenlikle alakalı birşey filandır sakata geme. 20mb ne ki zaten
  • 19-02-2009, 10:52:34
    #5
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Walla ben gözle görülür bir yenilik hissetmedim ama güncelle bence. Güvenlikle alakalı birşey filandır sakata geme. 20mb ne ki zaten
    Kotalı kullanıcı olanlara bu sayfayı açmak bile zulüm. 20 mb benim için hazine
  • 19-02-2009, 12:15:29
    #6
    Güvenlik açısından güncellenmiş olabilir .