Konu
Msn 9un yeni sürümü mü çıktı?
19-02-2009, 10:42:01
#1
gokhans19
Msn 9 kullanıyorum. Az önce msnyi açtım ve yeni sürüm var diye bir uyarı çıktı. Ben msn 9 yapı 14.0.8050.1202 kullanıyorum. Yeni sürüm çıkmış heralde ama hiçbir sitede bilgi bulamadım.