Konu
Msn 9un yeni sürümü mü çıktı?
19-02-2009, 10:52:34
#5
gokhans19
Bartuc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Walla ben gözle görülür bir yenilik hissetmedim ama güncelle bence. Güvenlikle alakalı birşey filandır sakata geme. 20mb ne ki zaten
Kotalı kullanıcı olanlara bu sayfayı açmak bile zulüm. 20 mb benim için hazine