Konu
Msn 9un yeni sürümü mü çıktı?
19-02-2009, 10:48:22
#4
Bartuc
Kurumsal PLUS
Walla ben gözle görülür bir yenilik hissetmedim ama güncelle bence. Güvenlikle alakalı birşey filandır sakata geme. 20mb ne ki zaten