Bu yıl 12. sınıf öğrencisi oldum ve açıköğretime geçiş yaptım. Sadece bu yıl okulda değildim kalan 3 yıllık lise hayatımda gördüğüm arkadaşlarımdan eser kalmadı diyebilirim. Ne zaman ki işleri düşer bana o zaman yazıyorlar. Ne selam veren var ne başka bir şey. Halen konuştuğumuz kişiler vardı 4-5 ay öncesine kadar onları da hayatımdan çıkardım sahte yüzler sahte kişilikler... Lise hayatımı hiçbir zaman iyi hatırlamayacağım, ortaokul candır
Biz sıkı 3 arkadaştık. Lise 1 başladı dostluğumuz. Aynı sıralarda oturduk aynı üniversitelere gittik. İkisi mezun olamadı tek ben mezun oldum. Sonra sırayla askere gittik geldik. Evlendik vs. Sıra iş aramaya geldi. Ben iş buldum 2 ay sonra birini 6 ay sonra diğerini yanıma aldırdım. İşe de beraber gidip gelmeye başladık.
Derken birinin psikolojisi bozuldu, ailesiyle arası açıldı. Konuştuk ettik halledemedik. İnşaatta kendini astı. 15 senelik dostluğumuz tabutunu taşıyarak bitti.
Evet özellikle bir tanesiyle yaklaşık 7 senedir bir fiil görüşmekteyim baya baya her sabah arayıp beni arayıp işe uyandırır her gece neden uyumadın artık der bide utanmadan yüzük istedi geçen gün Bi baktım sözlenmişim yani biz görüşmeyi bir hayli ileri götürmüşüz
Valla hayat öyle bir savuruyor ki bırak liseyi, üniversitesi arkadaşlarımızlami hatta birlikte yıllarca çalıştığımız arkadaşlarımızla bile görüşemiyoruz.
Biz sıkı 3 arkadaştık. Lise 1 başladı dostluğumuz. Aynı sıralarda oturduk aynı üniversitelere gittik. İkisi mezun olamadı tek ben mezun oldum. Sonra sırayla askere gittik geldik. Evlendik vs. Sıra iş aramaya geldi. Ben iş buldum 2 ay sonra birini 6 ay sonra diğerini yanıma aldırdım. İşe de beraber gidip gelmeye başladık.
Derken birinin psikolojisi bozuldu, ailesiyle arası açıldı. Konuştuk ettik halledemedik. İnşaatta kendini astı. 15 senelik dostluğumuz tabutunu taşıyarak bitti.
30 tanesi ile yolda karşılaşsak kafa sallar geçeriz.
5 tanesi ile tokalaşırım
4 tanesi ile sarılırım
1 tanesi ile her şey yaparım (görüştüğüm tek kişi zaten)
Evet özellikle bir tanesiyle yaklaşık 7 senedir bir fiil görüşmekteyim baya baya her sabah arayıp beni arayıp işe uyandırır her gece neden uyumadın artık der bide utanmadan yüzük istedi geçen gün Bi baktım sözlenmişim yani biz görüşmeyi bir hayli ileri götürmüşüz
Hocam hatırlatın da yanlışlıkla arkadaşınız felan olmayalım,lise arkadaşına bunu yapan bize neler yapmaz
2 sene yatılı 1 sene normal lisede okudum, yatılı okuduklarımın çoğuyla hala görüşüyorum özellikle ufak yaşta yatılılık başka bir bağ yaratıyor, diğerindekilerin adını bile hatırlamıyorum uzun süre de okusam hatırlamaz görüşmezdim herhalde.