Bu yıl 12. sınıf öğrencisi oldum ve açıköğretime geçiş yaptım. Sadece bu yıl okulda değildim kalan 3 yıllık lise hayatımda gördüğüm arkadaşlarımdan eser kalmadı diyebilirim. Ne zaman ki işleri düşer bana o zaman yazıyorlar. Ne selam veren var ne başka bir şey. Halen konuştuğumuz kişiler vardı 4-5 ay öncesine kadar onları da hayatımdan çıkardım sahte yüzler sahte kişilikler... Lise hayatımı hiçbir zaman iyi hatırlamayacağım, ortaokul candır