Biz sıkı 3 arkadaştık. Lise 1 başladı dostluğumuz. Aynı sıralarda oturduk aynı üniversitelere gittik. İkisi mezun olamadı tek ben mezun oldum. Sonra sırayla askere gittik geldik. Evlendik vs. Sıra iş aramaya geldi. Ben iş buldum 2 ay sonra birini 6 ay sonra diğerini yanıma aldırdım. İşe de beraber gidip gelmeye başladık.
Derken birinin psikolojisi bozuldu, ailesiyle arası açıldı. Konuştuk ettik halledemedik. İnşaatta kendini astı. 15 senelik dostluğumuz tabutunu taşıyarak bitti.