2 sene yatılı 1 sene normal lisede okudum, yatılı okuduklarımın çoğuyla hala görüşüyorum özellikle ufak yaşta yatılılık başka bir bağ yaratıyor, diğerindekilerin adını bile hatırlamıyorum uzun süre de okusam hatırlamaz görüşmezdim herhalde.