neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz sıkı 3 arkadaştık. Lise 1 başladı dostluğumuz. Aynı sıralarda oturduk aynı üniversitelere gittik. İkisi mezun olamadı tek ben mezun oldum. Sonra sırayla askere gittik geldik. Evlendik vs. Sıra iş aramaya geldi. Ben iş buldum 2 ay sonra birini 6 ay sonra diğerini yanıma aldırdım. İşe de beraber gidip gelmeye başladık.

Derken birinin psikolojisi bozuldu, ailesiyle arası açıldı. Konuştuk ettik halledemedik. İnşaatta kendini astı. 15 senelik dostluğumuz tabutunu taşıyarak bitti.
Çok üzüldüm be hocam Allah rahmet eylesin