• 16-05-2022, 20:56:46
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Hocam o hurafe eskidenmiş. Ben ilk gittiğimde rdm'ye kayıt oldum.hava değişimine gittim.onbaşı oldum. son 1 ay çavuşluk yaptım. askerliği bitirirken erken terhisle terhis oldum.artık pek önemi yok böyle şeylerin.gerçi gittiğiniz yere görede değişebilir.
  • 16-05-2022, 20:57:30
    #11
    bende de var çok dayak yedim nolcak şimdi

    • evdepola
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-05-2022, 21:03:44
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Usta birliğimde tören eşliğinde üstün başarı belgesi plaket ve 5000tl para ödülü vermişlerdi
    Valla hocam yanlış anlamayın ama umarım Tsk’da yapmışsınızdır askerliği. Öso falan değildir inşallah 😂😂
  • 16-05-2022, 21:10:06
    #13
    Dövmeli askerlerim Koç gibiler maşallah hiçbir zaman rdm asker gözüyle bakmadım.
  • 16-05-2022, 21:29:05
    #14
    Biz msb de başka birliklere gönderiyorduk dövme ne olursa olsun sanki Garnizonun subay eviyizde asker servis yapacak vs anlarımda öyle de değildik ama gönderiliyordu ya 9 ayda sırf böyle sebeple her ana celp bize 80 kişi gelir 40 ı kalırdı dklarda ise yine duruma göre değerlendiriyorlar ama kesin dövme varsa uzak şubelere gönderiyorduk yada durumuna göre Tekirdağ
  • 16-05-2022, 21:34:32
    #15
    syerliturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam yanlış anlamayın ama umarım Tsk’da yapmışsınızdır askerliği. Öso falan değildir inşallah 😂😂
    TSK da yaptım tabi
  • 17-05-2022, 19:42:26
    #16
    RDM olanların %90'da dövme olduğu için böyle bir algı oluşmuş olabilir, hatta dövmesi olan birinin uzmanlık sınavına gittiğini gördüm, tabi mülakata kadar dövmelerini sildirdi orası ayrı
  • 17-05-2022, 19:51:42
    #17
    syerliturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam yanlış anlamayın ama umarım Tsk’da yapmışsınızdır askerliği. Öso falan değildir inşallah 😂😂
    Arkadaş 2 ay fazla askerlik yaptı diye hatırlıyorum, 5000TL ödül 2 ay fazla askerliğin parası olabilir diye düşünüyorum, çünkü 6 aya düştükten sonra kalan 6 ayı asgari ücretle maaş alarak yapabiliyorsunuz.
  • 17-05-2022, 20:13:46
    #18
    AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş 2 ay fazla askerlik yaptı diye hatırlıyorum, 5000TL ödül 2 ay fazla askerliğin parası olabilir diye düşünüyorum, çünkü 6 aya düştükten sonra kalan 6 ayı asgari ücretle maaş alarak yapabiliyorsunuz.
    Yok hocam öyle olsaydı sadece bana vermez herkese verirlerdi ben törenler eşliğinde madalyaları aldım parayı plaketi aldım