Askerde dövmesi olanları rdm koğusuna alıyorlar hurafesi
21
●1.044
- 16-05-2022, 20:56:46Üyeliği durdurulduHocam o hurafe eskidenmiş. Ben ilk gittiğimde rdm'ye kayıt oldum.hava değişimine gittim.onbaşı oldum. son 1 ay çavuşluk yaptım. askerliği bitirirken erken terhisle terhis oldum.artık pek önemi yok böyle şeylerin.gerçi gittiğiniz yere görede değişebilir.
- 16-05-2022, 21:03:44Valla hocam yanlış anlamayın ama umarım Tskda yapmışsınızdır askerliği. Öso falan değildir inşallah 😂😂Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2022, 21:29:05Biz msb de başka birliklere gönderiyorduk dövme ne olursa olsun sanki Garnizonun subay eviyizde asker servis yapacak vs anlarımda öyle de değildik ama gönderiliyordu ya 9 ayda sırf böyle sebeple her ana celp bize 80 kişi gelir 40 ı kalırdı dklarda ise yine duruma göre değerlendiriyorlar ama kesin dövme varsa uzak şubelere gönderiyorduk yada durumuna göre Tekirdağ
- 17-05-2022, 19:42:26RDM olanların %90'da dövme olduğu için böyle bir algı oluşmuş olabilir, hatta dövmesi olan birinin uzmanlık sınavına gittiğini gördüm, tabi mülakata kadar dövmelerini sildirdi orası ayrı
- 17-05-2022, 19:51:42Arkadaş 2 ay fazla askerlik yaptı diye hatırlıyorum, 5000TL ödül 2 ay fazla askerliğin parası olabilir diye düşünüyorum, çünkü 6 aya düştükten sonra kalan 6 ayı asgari ücretle maaş alarak yapabiliyorsunuz.syerliturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-05-2022, 20:13:46Yok hocam öyle olsaydı sadece bana vermez herkese verirlerdi ben törenler eşliğinde madalyaları aldım parayı plaketi aldımAldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

