Valla hocam yanlış anlamayın ama umarım Tskda yapmışsınızdır askerliği. Öso falan değildir inşallah 😂😂
Arkadaş 2 ay fazla askerlik yaptı diye hatırlıyorum, 5000TL ödül 2 ay fazla askerliğin parası olabilir diye düşünüyorum, çünkü 6 aya düştükten sonra kalan 6 ayı asgari ücretle maaş alarak yapabiliyorsunuz.