Hocam o hurafe eskidenmiş. Ben ilk gittiğimde rdm'ye kayıt oldum.hava değişimine gittim.onbaşı oldum. son 1 ay çavuşluk yaptım. askerliği bitirirken erken terhisle terhis oldum.artık pek önemi yok böyle şeylerin.gerçi gittiğiniz yere görede değişebilir.