AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş 2 ay fazla askerlik yaptı diye hatırlıyorum, 5000TL ödül 2 ay fazla askerliğin parası olabilir diye düşünüyorum, çünkü 6 aya düştükten sonra kalan 6 ayı asgari ücretle maaş alarak yapabiliyorsunuz.
Yok hocam öyle olsaydı sadece bana vermez herkese verirlerdi ben törenler eşliğinde madalyaları aldım parayı plaketi aldım