Biz msb de başka birliklere gönderiyorduk dövme ne olursa olsun sanki Garnizonun subay eviyizde asker servis yapacak vs anlarımda öyle de değildik ama gönderiliyordu ya 9 ayda sırf böyle sebeple her ana celp bize 80 kişi gelir 40 ı kalırdı dklarda ise yine duruma göre değerlendiriyorlar ama kesin dövme varsa uzak şubelere gönderiyorduk yada durumuna göre Tekirdağ