• 16-05-2022, 10:44:05
    #19
    drift34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Londrada 20 birime kadar 2.49 birim. 20 birim üstü ücretsiz.


    londraya selamlar
  • 16-05-2022, 10:56:41
    #20
    Artık getirme 😂
  • 16-05-2022, 11:34:41
    #21
    drift34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Londrada 20 birime kadar 2.49 birim. 20 birim üstü ücretsiz.



    15 sterlindi buna da zam gelmiş
  • 17-05-2022, 09:06:47
    #22
    8 ay önce 30 tl yakan motor 75 tl yakıyor
  • 17-05-2022, 09:14:56
    #23
    Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Bilgilerinize arz olunur. Yorum yazmıyorum.
    40 liralık ürüne 20 lira ver. Getirme ücreti olarak 9,99 alsınlar yine alacağın 40 liralık ürün 30,24 lira olsun sonra gelip iyi bir şey yapıyormuşum gibi konu aç. Eleman giderini, benzin giderini düşünmediniz herhalde? ki öyle ki düşünmediniz.
  • 17-05-2022, 09:29:58
    #24
    Son 1 haftada 2 TL'ye vardı benzin fiyatı. Gayet normal bu artış.
  • 17-05-2022, 09:36:51
    #25
    Libertia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana kaybolan yıllarımı geri getir.
    Şimdi bana kaybolan yıllarımı verseler
  • 17-05-2022, 11:47:10
    #26
    Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    40 liralık ürüne 20 lira ver. Getirme ücreti olarak 9,99 alsınlar yine alacağın 40 liralık ürün 30,24 lira olsun sonra gelip iyi bir şey yapıyormuşum gibi konu aç. Eleman giderini, benzin giderini düşünmediniz herhalde? ki öyle ki düşünmediniz.
    İyi bir şey olsun diye konu açmadım da, bizim buralarda konuşmuş olmak için konuşmak derler sizinki o hesap oldu.
  • 17-05-2022, 11:48:27
    #27
    Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi bir şey olsun diye konu açmadım da, bizim buralarda konuşmuş olmak için konuşmak derler sizinki o hesap oldu.
    doğrudur bizim burda da görgüsüzlük derler. Hem indirim alıp hem şikayet etmek