Bilgilerinize arz olunur. Yorum yazmıyorum.
40 liralık ürüne 20 lira ver. Getirme ücreti olarak 9,99 alsınlar yine alacağın 40 liralık ürün 30,24 lira olsun sonra gelip iyi bir şey yapıyormuşum gibi konu aç. Eleman giderini, benzin giderini düşünmediniz herhalde? ki öyle ki düşünmediniz.