• 16-05-2022, 10:22:43
    #10
    Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Bilgilerinize arz olunur. Yorum yazmıyorum.
    getir büyükte getirme ücreti yok orayı kullanın hocam
  • 16-05-2022, 10:24:53
    #11
    indirime hemen kanmayın . sepetin indirim sonrası tutarını trendyoldaki marketlerle karşılaştırın. geçen trendyolda indirimsiz haliyle daha ucuza buldum
  • 16-05-2022, 10:25:36
    #12
    Kuponla aldığım için getir büyük ücretsiz. Normal getirde vanda 7.99
  • 16-05-2022, 10:26:09
    #13
    maaşı saçma derece de arttırdılar
    benzin zaten bildiğiniz gibi her gün bi rakam ekliyo
    sadece getir olarak bakmamak lazım, şehir içi minibüs ve otobüsler de çok yakındır yani 10 tl isteyecekler

    sene sonu, tekrar zam getirecekler maaşa, kar oranları işçi maliyeti farkından dolayı yine fiyatlara zam, enflasyon kur mur ben sen o maaş pul

    sigarayı da 40 tl yapacaklarmış, keyifleri bilir.
    böyle her gün içiyorum eğer 40 yaparlarsa 1 tane tekel almam, ful faturasız sokak arası tütün.
  • 16-05-2022, 10:26:30
    #14
    fiyatlara ekstra yapıştırıyorlar , ekstrada getirme ücreti 10 tl . 100 tllik ürün alsan 30-40 tlye geliyor
  • 16-05-2022, 10:26:47
    #15
    Keske biri de birgun indirim geldi yada benzin 1 tl oldu diye konu acsaydi hayali bile bir baska gusel nedense artik zamlar bize normal geliyor hergun zam geldigi icin birseylere
  • 16-05-2022, 10:28:08
    #16
    Sorunu Getir'de değil ülkenin ekonomisinde aramalısınız.
  • 16-05-2022, 10:37:58
    #17
    İndirim olmadan kazığın önde giden, getiri
    İndirim olduğu zamanlarda çok fazla güvenmeyin...
  • 16-05-2022, 10:39:54
    #18
    Londrada 20 birime kadar 2.49 birim. 20 birim üstü ücretsiz.