Konu
Getir'de Getirme Ücreti 9,99 TL Olmuş
17-05-2022, 11:48:27
#27
Nookta
Wertomy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İyi bir şey olsun diye konu açmadım da, bizim buralarda konuşmuş olmak için konuşmak derler sizinki o hesap oldu.
doğrudur bizim burda da görgüsüzlük derler. Hem indirim alıp hem şikayet etmek