Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi bir şey olsun diye konu açmadım da, bizim buralarda konuşmuş olmak için konuşmak derler sizinki o hesap oldu.
doğrudur bizim burda da görgüsüzlük derler. Hem indirim alıp hem şikayet etmek