Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
40 liralık ürüne 20 lira ver. Getirme ücreti olarak 9,99 alsınlar yine alacağın 40 liralık ürün 30,24 lira olsun sonra gelip iyi bir şey yapıyormuşum gibi konu aç. Eleman giderini, benzin giderini düşünmediniz herhalde? ki öyle ki düşünmediniz.
İyi bir şey olsun diye konu açmadım da, bizim buralarda konuşmuş olmak için konuşmak derler sizinki o hesap oldu.