• 13-05-2022, 01:24:03
    #10
    GoMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gitmek kolay hocam yalnız kazancımız dijitalde TL üzerinden maalesef. TL Bazından TR halkını bağrına basan demiyorum ama rahatsız etmeyen, rahat ettiren bir ülke mevcut mu onu araştırıyorum.

    Valla bende sizin gibi gitmek kolay diyebilsem kendi adıma çalıştığınız sektör nedir müşterilerinize fiziki ürün mü satıyorsunuz bunlar önemli belki aynı müşterileri oradanda bulacaksınız. Sadece Türkiye pazarı olarak düşünmeyin global düşünün
  • 13-05-2022, 01:26:39
    #11
    GencFoby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ₺ bazında rahat edebileceğiniz ülke varsa hocam türkiye'den farkı yoktur oranın, hem gelir açısından hem de refah açısından.

    birikiminiz varsa ve nitelikli meslek varsa hocam, avrupa''da iş araştırıp gitmeniz ya da vize almanız daha iyi olur, maaş bordrosunu 3 aylık yüksek primden yaparsanız vize kolaylığı sağlanır. gideceğiniz ülke de kaçak kalacaksınız vize bittikten sonra ama bu da ayrı risk

    mahalle'de bir arkadaş almanya'ya gitti bi şekilde evlendi, kaçak mı bilmiyorum ama havadan 1k € biriktiriyor her ay

    birkaç iltica yöntemleri var hocam ama riskli olabiliyor çünkü olur da giderseniz türkiye'ye iltica başvurunuza göre geri gelemeyebilirsiniz.
    İlticadan yana bir umudum yok ülkenin durumu başvurular vs. ortada zaten hocam. Sadece en azından 2-3 senelik bir oturum izni alabilmem beni psikolojik olarak çok rahatlatacak. Herhangi bir gelir beklentim de yok.
  • 13-05-2022, 01:31:01
    #12
    OzgurAlp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla bende sizin gibi gitmek kolay diyebilsem kendi adıma çalıştığınız sektör nedir müşterilerinize fiziki ürün mü satıyorsunuz bunlar önemli belki aynı müşterileri oradanda bulacaksınız. Sadece Türkiye pazarı olarak düşünmeyin global düşünün
    Fiziki ve dijital alanda çalışma alanlarım mevcut. Fiziki konuda işlerimi yürütecek aile bireyleri burada yer almakta. Dil konusunda kendimi aşırı derece de zorlamaktayım ama şuan ki malum iktidar sayesinde Türk halkına bakış açıları çok kötü durumda olduğu için her konuda hevesim kırılmakta.
  • 13-05-2022, 01:33:27
    #13
    sırbistan makedonya romanya gibi yerlerde çok sırıtmadan yaşarsınız diye düşünüyorum tabi şartları bilmiyorum.
  • 13-05-2022, 01:37:01
    #14
    vivalaserdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sırbistan makedonya romanya gibi yerlerde çok sırıtmadan yaşarsınız diye düşünüyorum tabi şartları bilmiyorum.
    Sırbıstan halkının tarihi bakış açısından dolayı biraz çekinebilirim ama diğer iki ülke planımın açısında çok teşekkür ederim.
  • 13-05-2022, 01:56:31
    #15
    GoMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlticadan yana bir umudum yok ülkenin durumu başvurular vs. ortada zaten hocam. Sadece en azından 2-3 senelik bir oturum izni alabilmem beni psikolojik olarak çok rahatlatacak. Herhangi bir gelir beklentim de yok.
    iltica sebepleri var hocam durumuna göre daha çok etkili oluyor. dini iltica, cinsel iltica, siyasi iltica,
    ırkı, milliyeti, dini inancı veya siyasi düşüncesi, cinsiyeti, cinsel tercihi ,belli bir toplumsal gruba mensubiyet.
  • 13-05-2022, 02:05:22
    #16
    GoMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sırbıstan halkının tarihi bakış açısından dolayı biraz çekinebilirim ama diğer iki ülke planımın açısında çok teşekkür ederim.
    Sırbistan'da Novi Pazar'a gidebilirsiniz. Orada Türklere pek bir ilgi var.
  • 13-05-2022, 02:08:26
    #17
    GencFoby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iltica sebepleri var
    Bazı ülkeler artık daha zor mülteci alıyor. Bir zamanlar siyasi parti mitingine gidip mahsus polisi tahrik ederek coplanan, darp raporu alıp fotoğraf / video görüntüsüyle "ülkemde siyasi görüşümden dolayı baskı görüyorum" diyerek iltica başvurusu yapabiliyordu.
  • 13-05-2022, 02:41:00
    #18
    GoMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlticadan yana bir umudum yok ülkenin durumu başvurular vs. ortada zaten hocam. Sadece en azından 2-3 senelik bir oturum izni alabilmem beni psikolojik olarak çok rahatlatacak. Herhangi bir gelir beklentim de yok.
    Hocam birşey sunmadigin surece etiyopya dshi oturum izni vermez. Sen resmen multeci olmak istiyorsun. Neden alsınlar. Vasfinız varsa o ve o vasfa o ulkede resmi yani devlet tarafindan talep varsa sadece olur. Ornegin Almanya nin son 1 - 2 yildir saglikci almasi gibi.