GoMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlticadan yana bir umudum yok ülkenin durumu başvurular vs. ortada zaten hocam. Sadece en azından 2-3 senelik bir oturum izni alabilmem beni psikolojik olarak çok rahatlatacak. Herhangi bir gelir beklentim de yok.
iltica sebepleri var hocam durumuna göre daha çok etkili oluyor. dini iltica, cinsel iltica, siyasi iltica,
ırkı, milliyeti, dini inancı veya siyasi düşüncesi, cinsiyeti, cinsel tercihi ,belli bir toplumsal gruba mensubiyet.