Gitmek kolay hocam yalnız kazancımız dijitalde TL üzerinden maalesef. TL Bazından TR halkını bağrına basan demiyorum ama rahatsız etmeyen, rahat ettiren bir ülke mevcut mu onu araştırıyorum.
Valla bende sizin gibi gitmek kolay diyebilsem kendi adıma çalıştığınız sektör nedir müşterilerinize fiziki ürün mü satıyorsunuz bunlar önemli belki aynı müşterileri oradanda bulacaksınız. Sadece Türkiye pazarı olarak düşünmeyin global düşünün