GoMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlticadan yana bir umudum yok ülkenin durumu başvurular vs. ortada zaten hocam. Sadece en azından 2-3 senelik bir oturum izni alabilmem beni psikolojik olarak çok rahatlatacak. Herhangi bir gelir beklentim de yok.
Hocam birşey sunmadigin surece etiyopya dshi oturum izni vermez. Sen resmen multeci olmak istiyorsun. Neden alsınlar. Vasfinız varsa o ve o vasfa o ulkede resmi yani devlet tarafindan talep varsa sadece olur. Ornegin Almanya nin son 1 - 2 yildir saglikci almasi gibi.