• 10-05-2022, 11:42:03
    #10
    Bir alt yapı sorunu yaşayınca görün türkneti
  • 10-05-2022, 11:43:10
    #11
    Konuyu görünce faturaya bakayım dedim, konuya haziran ayının faturası vb yazanlar olmuş, öyle olmuş olsa mayıs faturanız yazmazdı sanki?
  • 10-05-2022, 11:43:37
    #12
    the_jokers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabi kardeşim biz haziran ayındayız zaten
    Şöyle anlatayım.
    Mayıs ayında sizden Haziran ayında kullanacağınız internetin parasını alıyor.

    Mayıs ayının kinide Nisan ayında almıştır. Fark etmemişsinizdir.

    Ben öyle biliyorum yanlışsam doğru bilen bir kişi düzeltebilir. Turknet Kullandığımda fark etmiştim. İlk abonelikte sürekli fatura geliyordu. destek sistemine durumu sorarsanız öyle anlatacaklar.
  • 10-05-2022, 11:44:07
    #13
    teknik destek 0
    mesajlaşarak anlaşıyosun. o yuzden ucuzuz diyordu kazıgı gomdu herkese turktelekomla yarışıyo şimdi fiyatlarda
  • 10-05-2022, 11:45:29
    #14
    Şu hızı 140TL' e veren başka bir yer var mı? Turknet' in kendi altyapısında fiber 1Gpbs hız 140TL' den sağlanmaktadır.

  • 10-05-2022, 11:46:49
    #15
    Ülkemizde müşterisine "İNSAN" muamelesi yapan tek ISS'dir benim gözümde. Zammın erkene çekileceğinide üzülerek belirttiler. Hoş olmadı ama güncel durumda pozisyonunu değiştirmiyor bu durum.
  • 10-05-2022, 11:50:52
    #16
    CloudHead adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu hızı 140TL' e veren başka bir yer var mı? Turknet' in kendi altyapısında fiber 1Gpbs hız 140TL' den sağlanmaktadır.

    bizim için bu hızlar hayal.. Eğer taşınırsam internet hızı benim içim için önemli bir kriter olacak
  • 10-05-2022, 11:50:59
    #17
    CloudHead adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu hızı 140TL' e veren başka bir yer var mı? Turknet' in kendi altyapısında fiber 1Gpbs hız 140TL' den sağlanmaktadır.

    iyide ben 50mbps zor alıyorum şimdi bu adalet mi? adaletsiz bir firmaya sırf sizin işinizi görüyor diye güzellemeler yapıyorsunuz şaka gibi
  • 10-05-2022, 11:54:25
    #18
    Şey çok acayip adam turknet kullanıp 25mbit alıyor misal oda 140 ödüyor, biride 1gbit alıyor oda 140 ödüyor. Burada 1gbit alan adamın alt yapısının bandwith faturasınıda 25 mbit alan adam ödemiş oluyor.

    Çok farklı bir satış taktiği diğer sağlayıcılarda hiç değilse internet hızına göre fiyat ödüyorsun. Aslında şikayet edilse bu fiyatların adil olması sağlanabilir gibi