Şey çok acayip adam turknet kullanıp 25mbit alıyor misal oda 140 ödüyor, biride 1gbit alıyor oda 140 ödüyor. Burada 1gbit alan adamın alt yapısının bandwith faturasınıda 25 mbit alan adam ödemiş oluyor.
Çok farklı bir satış taktiği diğer sağlayıcılarda hiç değilse internet hızına göre fiyat ödüyorsun. Aslında şikayet edilse bu fiyatların adil olması sağlanabilir gibi