Ülkemizde müşterisine "İNSAN" muamelesi yapan tek ISS'dir benim gözümde. Zammın erkene çekileceğinide üzülerek belirttiler. Hoş olmadı ama güncel durumda pozisyonunu değiştirmiyor bu durum.