tabi kardeşim biz haziran ayındayız zaten
Şöyle anlatayım.
Mayıs ayında sizden Haziran ayında kullanacağınız internetin parasını alıyor.
Mayıs ayının kinide Nisan ayında almıştır. Fark etmemişsinizdir.
Ben öyle biliyorum yanlışsam doğru bilen bir kişi düzeltebilir. Turknet Kullandığımda fark etmiştim. İlk abonelikte sürekli fatura geliyordu. destek sistemine durumu sorarsanız öyle anlatacaklar.