
Doğan ve Seyyit Çağlı Çetesi Çökertme Operasyonu
127
●19.126
- 29-02-2024, 22:18:47Kendisiyle hiç ticaretim olmadı, dolandırılmadım da. Bugün bana yazdı benim yeğeni dolandırmışsın bırt zırt diye. Panelden ailemin bilgilerini alıp bana attı ve 200₺ atmazsan ailene söyleyeceğim dedi. Ben de baya bi sövdüm

- 15-08-2024, 13:43:39Davaya katıldım. Tabi Denizli'de olduğum için kendisi gelmedi. Ağır cezada yargılanıyor malum. Hakim sordu "paranı göndermiş aldın mı?" diye. "Hayır almadım" dedim. Bu zamanında bana ulaşmıştı savcının kalemi aracılığıyla. Ödemek istemiyorum demiş, IBAN vermemiştim. Benim ikamet adresim üzerinden PTT aracılığıyla paramı zorla yatırmış aslında.Efsaneyim66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende ikamet değiştirdiğim için para bana gelmedi. Hakim paramı almam için adresimi değiştirdi. Sanırım yakında yeni adresime tekrar gönderilecek ödeme. Ben hakime "benim amacım parayı almak değil, ceza alsın istiyorum" dediğim de hakim "sen paranı alsan da almasan da bu artık kamu davası oldu kesinlikle ceza alacak dedi" tamam o zaman dedim çıktım duruşmadan...
- 15-08-2024, 18:44:21nasıl yani halen dışarda mıVSaBaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2024, 06:59:01Hayır dışarda olduğunu sanmıyorum Türkiye'de dışarda gezemez o artık. Ama yurtdışına kaçmış olabilir ondan emin değilim. Uzun zamandır ortalarda yok sayemizde. Eskiden haftada bir çıkar birini dolandırırdı şimdi kesildi şükür.paollu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-12-2024, 11:26:52Her ne kadar dolandırıldığım parayı iade almak istemesem ve türlü girişimlerde bulunsam da hatta hakime de "paramın tazminini istemiyorum ceza almasını istemiyorum" desem de babası dilekçe vererek paramı zorla yatırmış. Eee SeyyİT ne demiştik... Ya seve seve ya da...
Gerçi para pul oldu ama paramın kuruşunun o zibidinin boğazından geçememiş olması bir nebze olsun rahatlattı beni. Yarın duruşması var. Muhtemelen karar çıkacak. Hakim "paranı ödese de ödemese de bu dava düşmez görülmeye devam eder, kamu davası oldu artık" gibi demişti. Yani "sen paranı al o her halukarda ceza alacak" gibi bişey demişti. İnşallah dediği gibi olur.

Bu arada zibidinin sabıka kaydına daha önceden baktığımda 8 sabıkası gözüküyordu burada görselini paylaşmıştım;
https://www.r10.net/1086688085-post106.html
Şimdi sabıka sayısı 12'ye çıkmış. Ki henüz benim dosya falan işlenmemiş sabıkasına. Allah bereket versin


Bundan sonra diğer dolandırılan arkadaşlara öncü olup, ücretsiz danışmanlık yapıp hem paralarını almalarına hem de sabıka kaydımızın kabarmasını sağlayacağım. - 12-12-2024, 03:54:10Elinize sağlık sizler gibi toplumu düşünen ve zarar görmelerini önlemek adına kendini feda eden insan sayısı inanın bir elin parmaklarını geçmez,VSaBaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese örnek olması dileğiyle, - 12-12-2024, 04:34:11@VSaBaH; sabrınız ve azminiz için tebrik ederim. Forumun %95'i, "O kadar uğraşacak zamanım yok" diyerek topu bize atıyor. Halbuki herkes hakkını üşenmeyip arasa, Seyy-İT gibilerin esamesi okunmayacak. Umarım dolandırılan herkese örnek olur.
- 12-12-2024, 16:38:49SEYYİT ÇAĞLI ÇETESİ ÇÖKERTME OPERASYONU TAMAMLANMIŞTIR! SEYYİT ÇAĞLI CEZAEVİNDE

İŞTE BU DA BELGESİ!

Arkadaşlar nihayet 2,5 yıllık operasyonu neticelendirdik. Duruşma salonundan bildiriyorum. Son duruşmamızdı ve mübaşir Seyyit'in cezaevine ulaşmaya çalıştığını söyledi. Dedim "tutuklandı mı?" "Evet cezaevinden gelecekti duruşmaya" dedi. Kesin, net ve sağlam kaynak. SeyyİT ÇAĞLI zibidisini kodese tıktık sonunda. Yüzlerce arkadaşımızın hesabı, açılan davalar sonucunda sorulmuş oldu! Asla pes etmeyin! Şimdi sıra cezasını arttırmak için dosya bombardımanında
Arkadaşlar şimdi girdim çıktım duruşmaya. 1 saat gecikmeli geldi cezaevinden getirmişler. Görüntülü olarak karşıma çıkardılar zibidiyi.
görseniz bir masum sanırsın binlerce kişiyi o dolandırmamış süt dökmüş kedi gibi. Özür diledi, yalvardı haspam. Sümsüğün teki anlayacağınız. Karşıma çıksa, bi bağırsam altına edecek bastıbacak bi zibidi nasıl kasıp kavurdu ortalığı bu kadar rahat hakikaten ilginç. Hakim sordu "zararını mahkeme veznesine ödemiş ne diyorsun" dedi. Dedim "3 yıl önce 2200 TL'lik malzemeyi şuan 25 bine alamam hakim bey kalsın para istemiyorum." dedim. "Zararımın 10'da birini karşılamaz. Muvafakat vermiyorum para ödeyip ceza indirimi almasına" dedim. "Şikayetin devam ediyor mu" yani dedi. "Evet sonuna kadar uğraşacağım" dedim. Yüzünü bi görseniz
"tamam o zaman yaz kızım" dedi hakim. Katipe şikayetin devam ettiğini söyledi. Sadece benim davamda 2200 TL ceza ve 2 YIL 10 gün hapis cezası aldı. 
Parayı mecbur aldım artık vezneden git al. "Alsan da almasan da dava devam edecek" dediler. Gittim çektim şuan Starbucks'ta White Chocolate Mocha içip size yazıyorum

Bende ikamet değiştirdiğim için para bana gelmedi. Hakim paramı almam için adresimi değiştirdi. Sanırım yakında yeni adresime tekrar gönderilecek ödeme. Ben hakime "benim amacım parayı almak değil, ceza alsın istiyorum" dediğim de hakim "sen paranı alsan da almasan da bu artık kamu davası oldu kesinlikle ceza alacak dedi" tamam o zaman dedim çıktım duruşmadan...
Gerçi para pul oldu ama paramın kuruşunun o zibidinin boğazından geçememiş olması bir nebze olsun rahatlattı beni. Yarın duruşması var. Muhtemelen karar çıkacak. Hakim "paranı ödese de ödemese de bu dava düşmez görülmeye devam eder, kamu davası oldu artık" gibi demişti. Yani "sen paranı al o her halukarda ceza alacak" gibi bişey demişti. İnşallah dediği gibi olur.





görseniz bir masum sanırsın binlerce kişiyi o dolandırmamış süt dökmüş kedi gibi. Özür diledi, yalvardı haspam. Sümsüğün teki anlayacağınız. Karşıma çıksa, bi bağırsam altına edecek bastıbacak bi zibidi nasıl kasıp kavurdu ortalığı bu kadar rahat hakikaten ilginç. Hakim sordu "zararını mahkeme veznesine ödemiş ne diyorsun" dedi. Dedim "3 yıl önce 2200 TL'lik malzemeyi şuan 25 bine alamam hakim bey kalsın para istemiyorum." dedim. "Zararımın 10'da birini karşılamaz. Muvafakat vermiyorum para ödeyip ceza indirimi almasına" dedim. "Şikayetin devam ediyor mu" yani dedi. "Evet sonuna kadar uğraşacağım" dedim. Yüzünü bi görseniz 
