OH OH OH! Şimdi soruşturma UYAP'a düşünce baktım da... Turkcell'e yazmışlar, Türk Telekom'a R10'a yazmışlar, bankalara yazmışlar... Hepsi çatır çatır bilgilerini vermiş ve beni doğrulamışlar sağolsunlar. Ya geç sonuç alacağım diye üzülüyordum ama dilekçemde yazdığım tüm konuları tek tek incelemişler. Valla adaletimize olan güvenime bakış açım değişecek sanırım. Halen güzel işler yapanlar var şükürler olsun. En çok da R10 yetkilimiz (muhtemelen @Coşkun Çetin; beyin) beni doğrulaması, forumda çok kişiyi dolandırdığını söylemesi ve şikayetçi olduğunu söylemesi beni sevindirdi. Arkadaşlar başlıkta belirttiğimiz gibi sanırım SeyyİT'in çırasını yakıyoruz ve çeteyi çökertiyoruz sanırım bu sefer

(NOT: Farkettiniz mi bilmiyorum ama telefonların bazılarını yabancı uyruklu şahıslar üzerinden almış YKN yabancı kimlik numarası demek. Vay zibidi vay nelerde bilirmiş)





D*LANDIRDIĞI HERKESİN HESABININ YER ALDIĞI ZİRAAT BANKASI HESAP DÖKÜMÜ... BAYAĞI İNCELEDİM. MUSA DÜLGERLER FALAN FİLAN HEPSİ KABAK GİBİ ORTADA. YANİ BENİM DOSYA SAYESİNDE BİÇOK ARKADAŞIN DA DURUMU KOLAYLAŞACAK. ŞU İŞTEN Bİ SIYRILAYIM TEK TEK HERKESE DAVA AÇMASI İÇİN ÜCRETSİZ DANIŞMANLIK SAĞLAYACAĞIM.

İZLEYİN DE KEYFİNİZ YERİNE GELSİN;
https://www.youtube.com/shorts/_yLPsRLTZIo

UYAP ne güzel sistemmiş inceledikçe neler görüyorum... Soyadını değiştirmiş bu soysuz. ÖZTÜRK müş soy ismi. Daha güzelini söyleyim. Canım savcım şöyle bir yazı ile mahkemeye sevketmiş olayı...


YANİ BU NE DEMEK? İSTEDİĞİMİZİ ALDIK DEMEK. SÜREKLİ AÇILAN DOSYALAR SONUÇ VERDİ VE ONA TCK MADDE 58 UYGULANACAK. ÖNCEKİ SABIKALARLA BİRLEŞTİRİLDİ VE ARTIK TUTUKSIZ YARGILANMASI PUFFF!
ŞİMDİ O DEYYUSU İÇERİDE NASIL TUTARIZ ONUN HESAP KİTABINI YAPACAĞIZ... ARK ARKAYA PAT PAT PAT! DAVA AÇACAĞIZ DİĞER MAĞDUR OLAN DOSTLARLA
ÇOK ZEVK ALIYORUM YA. İYİ Kİ D*LANDIRILMIŞIM İŞ ÇIKTI BANA 2200 TL PARAM GİTTİ AMA O PARAYLA OYUN KONSOLU ALAMAZDIM ZATEN ALSAM DA BU KADAR ZEVK ALAMAZDIM

İşte sümsük herifin sabıka kaydı!