Kendisiyle hiç ticaretim olmadı, dolandırılmadım da. Bugün bana yazdı benim yeğeni dolandırmışsın bırt zırt diye. Panelden ailemin bilgilerini alıp bana attı ve 200₺ atmazsan ailene söyleyeceğim dedi. Ben de baya bi sövdüm