VSaBaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Davaya katıldım. Tabi Denizli'de olduğum için kendisi gelmedi. Ağır cezada yargılanıyor malum. Hakim sordu "paranı göndermiş aldın mı?" diye. "Hayır almadım" dedim. Bu zamanında bana ulaşmıştı savcının kalemi aracılığıyla. Ödemek istemiyorum demiş, IBAN vermemiştim. Benim ikamet adresim üzerinden PTT aracılığıyla paramı zorla yatırmış aslında. Bende ikamet değiştirdiğim için para bana gelmedi. Hakim paramı almam için adresimi değiştirdi. Sanırım yakında yeni adresime tekrar gönderilecek ödeme. Ben hakime "benim amacım parayı almak değil, ceza alsın istiyorum" dediğim de hakim "sen paranı alsan da almasan da bu artık kamu davası oldu kesinlikle ceza alacak dedi" tamam o zaman dedim çıktım duruşmadan...
nasıl yani halen dışarda mı