• 28-04-2022, 01:09:05
    #19
    valla formüller tükenmez ama gerçekten fda onayı alan etkili şeyler var.
    buradakiler birazda koca karı ilacı gibi.

    saç dökülmesi için kanıtlanmış minoxil finasterid ve dutasterid var. bunların dışındakiler hikaye.
    he bunları da sürekli kullanmak gerekiyo. o yüzden benim saçım seyrekti 1 hafta önce ekim yaptırdım. böyle kafa biraz daha rahat.
    • Kirkbir
    Kirkbir bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-04-2022, 02:14:59
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Glorious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Durum bu ancak atabildim görselleri, bir maşallah alırım. Bağ ağrısından kahroluyorum sonra
    Hocam bu bana pek gerçek gibi gelmedi kusura bakma saç ekimi bile bu kadar yoğun saç olmuyor.

    Ne ilacıymış bu? ne kadar dıştan sürersen sür içten kesmedikten sonra devam edecektir.

    Bu paylaşımı görüp umutlanan arkadaşlar umutlanmazsın diye yazıyorum bunu.
  • 28-04-2022, 03:01:08
    #21
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu bana pek gerçek gibi gelmedi kusura bakma saç ekimi bile bu kadar yoğun saç olmuyor.

    Ne ilacıymış bu? ne kadar dıştan sürersen sür içten kesmedikten sonra devam edecektir.

    Bu paylaşımı görüp umutlanan arkadaşlar umutlanmazsın diye yazıyorum bunu.

    kafa aynı arkadaşa ait gibi duruyor bir arkadaş sanırım aynı eczacıyla iletişime geçmiş deneyip buraya yazarsa rastlantı olmadığı anlaşılır en azından @ytbattal;
  • 28-04-2022, 03:52:45
    #22
    Biz sırma saçlı arkadaşlarımızı her haliyle sevdik. Bırakın kıldan tüyden şeylere takılmayın
  • 28-04-2022, 04:13:16
    #23
    sac ekdirdim 4 5 ay oldu. ondan once bir ilaç kullandım saçlar geliyor sıkıntı yok. ama tüy gibi ince saclar bir türlü kalınlaşmadıgını fak ettim artik sıkılmıştım. saç ekdirdim. normalde kel degilim. internette bilgisayar başında oturuyoruz. yazacağım şey sizler içinde gecerli. vucut ter atamıyor. sıkıntılı bir işimiz yok. birde pc başında abur cubur yiyoruz. buda kolestrol yapıyor. kafadan ter atamayınca sac koklerinde yaglanma oluyor buda kabuk baglıyor elimiz devamlı oralara gidince isder isdemez saçlar dökülüyor. benimde bu şekilde oldu.
  • 28-04-2022, 05:15:55
    #24
    🚀 Kurumsal SEO Ajansı 🚀
    Ducray şampuan ve losyon tavsiye ederim. Neredeyse dökülme hiç yok diyebilirim. Losyonda fark ettiriyor çıkıyor.
  • 28-04-2022, 06:31:05
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ytbattal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fotoğrafı görür görmez yazdım hocam. Geçtik irtibata çok ilgi saolsun bende 5 ay sonra after atarım inşallah.
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu bana pek gerçek gibi gelmedi kusura bakma saç ekimi bile bu kadar yoğun saç olmuyor.

    Ne ilacıymış bu? ne kadar dıştan sürersen sür içten kesmedikten sonra devam edecektir.

    Bu paylaşımı görüp umutlanan arkadaşlar umutlanmazsın diye yazıyorum bunu.
    Dostum fotoğrafı çeken benim çektiğim banyo bile aynı kafa yapım da, neden millete yersiz umut vereyim. Ben yaşadığım deneyimi paylaştım heves edip deneyen olur da faydasını görürse ne güzel. Bir Allah razı olsun der bana yeter, vesile olmuş olurum. Kimsenin hakkına gireceğim bir durum yok ortada. Anadolu yakasında oturanlar varsa yan yana da gelelim sıkıntı değil. Özellikle söylüyorum gidip eczanede saç kökleriniz için önce muayene olun ondan sonra ilacı alıp kullanın diye. Yukarıdaki mesajlarımda da yazmıştım. Fotoğrafta zerre oynama yok, tamamen gerçek. Eczacıyla uzaktan yakından zaten alakam yok bedava reklamını yaptık da burda düşüneceğim şey o değil. Dediğim gibi ben faydasını gördüm. İnanıp denemek arkadaşlara kalmış. Şunu da ekleyeyim eğer kullanıp saçlananı gözümle görmeseydim daha önceki tecrübelerime dayanarak bende aynı tepkiyi verirdim. Ama olan biten bu, 4 ay var o fotoğrafların arasında.
  • 28-04-2022, 06:37:42
    #26
    Bir arkadaş sipariş verip kullanmaya başlayacaktı özelden yazmıştı bana, kullanıp tecrübelerini paylaşması için bir kaç ay sonra konuyu hortlatmasını rica ettim. Tekrar söylüyorum ticari hiç bir menfaatim yok. Dediğim gibi yine de inanıp inanmamak size kalmış
  • 28-04-2022, 10:59:34
    #27
    Dün verdi sanırım ürünleri kargoya aydan aya hortlatacağım yararsa tüm forum yararlansın bundan

    vivalaserdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kafa aynı arkadaşa ait gibi duruyor bir arkadaş sanırım aynı eczacıyla iletişime geçmiş deneyip buraya yazarsa rastlantı olmadığı anlaşılır en azından @ytbattal;
    Glorious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir arkadaş sipariş verip kullanmaya başlayacaktı özelden yazmıştı bana, kullanıp tecrübelerini paylaşması için bir kaç ay sonra konuyu hortlatmasını rica ettim. Tekrar söylüyorum ticari hiç bir menfaatim yok. Dediğim gibi yine de inanıp inanmamak size kalmış