sac ekdirdim 4 5 ay oldu. ondan once bir ilaç kullandım saçlar geliyor sıkıntı yok. ama tüy gibi ince saclar bir türlü kalınlaşmadıgını fak ettim artik sıkılmıştım. saç ekdirdim. normalde kel degilim. internette bilgisayar başında oturuyoruz. yazacağım şey sizler içinde gecerli. vucut ter atamıyor. sıkıntılı bir işimiz yok. birde pc başında abur cubur yiyoruz. buda kolestrol yapıyor. kafadan ter atamayınca sac koklerinde yaglanma oluyor buda kabuk baglıyor elimiz devamlı oralara gidince isder isdemez saçlar dökülüyor. benimde bu şekilde oldu.